سحر موسوی

سحر موسوی طراح گریم سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سحر موسوی می‌توان به فعالیت در سریال مرز خوشبختی اشاره کرد.

 

سحر موسوی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم سحر موسوی در این سال، فعالیت در سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سحر موسوی فعالیت در سریال مرز خوشبختی بوده است. سحر موسوی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ سریال مرز خوشبختی به عنوان طراح گریم فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. سحر موسوی توانست با فعالیت در سریال مرز خوشبختی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مهدی سلوکی، امیرحسین آرمان، سروش جمشیدی و شهرزاد کمال‌زاده توانست سطح کاری او را متحول کند.

استاد «سحر موسوی» در «آکادمی آنلاین سرزمین هنر» آموزش گریم به زبان ساده را برعهده خواهند داشت و هنرجویان عزیز فارسی زبان را در هرکجای جهان که باشند با فن گریم آشنا خواهند کرد.

.